Кардарларды колдоо кызматы

Кардарларды колдоо кызматы2018-11-15T20:18:02+00:00

FINCA Банк тейлөө сапатын жакшыртуу максатында кардарлардын муктаждыктарын жана күткөн нерселерин изилдөөгө көп көңүл бөлөт, ошондой эле өзүнүн кардарларына даттанууларды тез жана калыс чечүүгө кепилдик берет.

“ФИНКА Банк” ЖАК керектөөчүлөрүнүн кайрылууларын кароо жана каттоо процедурасы

Тиркеме 1. Финансы кызматтарын керектөөчүлөрдүн кайрылууларын кароонун жана каттоонун жол-жобосу

Даттанууларды жана сунуштарды кардарга ыңгайлуу болгон каалаган ыкма менен жол-жоболоштурууга болот:

  • Компаниянын каалаган кеңсесине өзү кайрылуу аркылуу
  • 44 00 телефону аркылуу маалымат борборуна кайрылуу аркылуу
  • finca@finca.org.kg дарегине электрондук почта аркылуу
  • Компаниянын расмий веб-сайтына «Даттануулар жана сунуштар» бөлүмүнө кайрылуу жөнөтүү аркылуу
  • почта дарегине: 720021, Кыргызстан, г. Бишкек, Шопоков көч., 93/2 кат жөнөтүү аркылуу;
  • Skype(finca.kyrgyzstan) менен

Кайрылуулардын тез каралышы үчүн төмөнкү маалыматты көрсөтүңүздөр:

— аты-жөнүңүздү;
— кайрылуунун мазмунун;
— байланыш телефонуңузду.

ЧАЛУУГА БУЙРУТМА БЕРҮҮ
ЧАЛУУГА БУЙРУТМА БЕРҮҮ
ДАТТАНУУЛАР ЖАНА СУНУШТАР